Lilypie Breastfeeding tickers

Thursday, September 3, 2009

My Guilty Pleasure

Salam..


Harlow peeps..


Ah~ what a long weekend i had. BEST!! Lama tak cuti panjang camtu, tho sbnrnyer bukanlah bercuti sgt. Me'nyettle' kan kerja yang tak leh di buat pada hujung minggu. Terpaksa lah amik cuti. Apo nak buek..
Disamping my so called cuti tu, ade lah jugak pergi cuci2 mata. Saje je tgk²..hehehe..(pdhal dlm otak ni dh bersusun list brg ape yg di target next..hehehe)..I was at Sunway Pyramid actually when suddenly i remembered that i was craving for donuts tersedap di Malaysia (for me lah..for others maybe,maybe not..)..ikut taste memasing lah ek..Since mmg lama giler tak pergi situ,byk jugak new shops. To be exact, restaurants. There're byk kedai mkn yg baru²..hmm..at least new for me. Will get back to u on that.
Dah lah bulan puasa, tgk kedai mknan yg beraneka nih,adoi tercabar jugak iman but takpe..just list it down and kita p makan biler ade kesempatan k. So many to try next nih. Yup, food and anything related to it is definitely my guilty pleasure. I can spend hours looking at those fantastic food craft and owh..add another 1 in the list chocolates! Sape yg tak ske chocolates kot kan? I'm kinda fussy dlm memilih chocolate..chocolate murah tak nak layan..(gedix kan)..paling teruk pun layan cadbury lah..as time goes by, dah pandai pegang duit..taste pun smakin mengikut kadar duit yg ade..heheh..
ok enuf dgn chocolate. i went there (Sunway Pyramid) actually just to have these....


'
'
'
^_^

'
'
'
'
'
~mouth watering donuts~
yup..this is all my fav toppings!
'
'
'
and these donuts are from
'
'
'
yeap..JCO Donuts!
'
'
'
Aaaah~ best betul.
Donuts is my fav! As i was strolling down the mall..ttbe ternmpk ini..
'
'
'
'
it's opening soon!! I heard that this donuts lg super best dr jco's..ok once open i'll definitely drop by utk merasa kenikmatan donuts itu..oh donuts..
'
'
'
'
'
So what's your guilty pleasure?
into donuts like me?
dh taste the krispy kreme's donuts? sedap tak? betul ke lagi sedap dr jco?
cant wait!~

No comments:

Post a Comment

go on and spill it out..