Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, November 12, 2010

That thing you do..

Hello fellas..

Before I start, korang remember tak dengan entry ini? Well, ini kesinambungan entry tersebut.

Pepatah ada cakap memaku dulang, paku serpih, mengata orang dia yang lebih. 

Lagi pepatah melayu lain juga ada kata bagaikan ketam mengajar anak berjalan.

I'm sure korang tau the meaning of those idioms.Tak perlu lah di terangkan panjang lebar lagi. Lihatkan dari pepatah tu pun korang dah boleh agak what's the story morning glory lah kan? Senyum..senyum ada makna tu.

Yes my dear reader(s), my SENIOR officer itu yang telah SOUND daku di dalam sebuah department yang sekangkang kera dengan suara bak HALILINTAR MEMBELAH BUMI itu (hey, serious babe dah lama haku tak guna ayat ni. Ayat feberet I ni dulu) telah terkantoi dengan me FB-ING during office hour. I was like dey makcik, lu memang cakap tak serupa bikin. Lain kali dont talk shit if you cant get hold of your words. Memang B to the U to the L to the L to the S to the H to the I to the T!!

Wanna know the full story? Pendek je, no worries..masih sempat baca sebelum bos lalu balik keluar toilet tu. 

I was back from performing my prayer. Nak enter department ku itu ( kena tanggal kasut and kena touch access card before entering), I was struggling nak tanggalkan my shoe, so macam took me a a while la (tapi tak lah lama sangat). I was bending or cane ek, terbongkok skit kat pintu department tu. Pintu department tu ada cermin so u can see people inside lah. Kebetulan I bend down sikit tu I saw straight to her PC. Jelas, terang dan nyata sedang FB-ING. That time I  already touch my card and the door unlocked. Dengan pantas dia logout but it's all too late coz I know what you did a few second ago makcik.

I tengok je muka dia while passing thru her workstation and gave her a smile. Cynical smile. Tak tau lah kalau she still didnt geddit. Itu memang buta perut, buta kayu lah tu kalau still tak paham.

ALLAH tu kalau nak tunjuk, a few second tu je dah memadai. Sudah cukup! So-called-busy kan? Oh yes, 'fair lah sangat' tu kan? Orang lain FB kena blocked, tapi your PC tidak. 
FAIR ENOUGH!


( Banyak nya tulisan merah. Cantik juga kan?)

1 comment:

  1. serve her right!!! Loser, Loser, Double Loser, Whateverrrr! ekekeekek. teruk btol ahkak tu! :))

    ReplyDelete

go on and spill it out..