Lilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, May 4, 2010

Bila Sakit...

Bila sakit semuanya serba tak kena. Semuanya rasa tak sedap. Semuanya tak selesa. Bila dalam keadaan macam ni, kita tak minta yang lain kecuali kesihatan kita balik. Jadi sakit adalah satu peringatan buat kita untuk kembali down to earth atau lebih bersyukur dengan apa yang ada.

Talking about bersyukur, I am thankful that saya tak lah sakit teruk cuma nikmat selera makan, nikmat tidur lena, nikmat badan yang kuat untuk melakukan kerja telah ditarik seketika.

Saya bersyukur mempunyai En. Hunnster yang sangat lah prihatin dan sangat caring yang telah menjaga saya night and day untuk memastikan saya kembali ceria (ceria kah selalu? - teehee~).

Tak pernah menyangka yang dia seorang yang sangat penyayang. Huhu~ I'm touched! He hardly show his love through words. Yes, dia seorang yang hopelessly romantic person. Kadang² through action pun jarang but when he did, yeap he surprises me sangat². I love you Encik Hunnster!

Well, the good thing bila sakit, it makes me 'see' what I have been overlooked. Jadi I never regret of being sick malah lebih bersyukur kerana Allah masih ada rasa sayang pada saya.


No comments:

Post a Comment

go on and spill it out..