Lilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, January 5, 2011

Menghitung hari~

Yeap..Im counting days..

Penat woo~ Penat dengan rasa nervous. Penat dengan nak menjawab soalan orang yang asyik bertanya "aik, bila due nih? Bila nak meletopz?" yang dh puas aku jawab sejak masuk 2011 ni. Kalau ku tau bila nak bersalin, senang lah nak jawab. Kusut otakku kusut!

Lelama aku yang jadi stress nak menjawab soalan tu semua. Last skali aku amik cuti je lah. Konon tenangkan pikiran. Tak tenang jugak! Hari ni sakit pinggang pulak. Duduk tak kena, baring tak kena, jalan pun tak larat sangat. Serba tak kena aku jadinya hari ni. Kusut lagi otak ku.

Petang ni ada appointment dengan gynea. Harap-harap news yang dapat nanti ni, sedap lah di dengar. Mohon sangat lah tak kena operate. Mak cik takut suntik-suntik pisau bedah ape smua nih. Hish...seriau! 

Nak bersalin ni pun seriau jugak. Lagi pulak semua member yang saing nak bersalin ni pulak semua nya dah lepas dah giliran dorang. Haduyai..mana lah tak kusut.

Habis bosan, mengadaplah aku dekat lappy ni, menaip meluahkan perasaan. Pedulik lah takdak sape baca pun. Yang penting the feeling must go. Haduh, apo laei yang nak buek nih..

No comments:

Post a Comment

go on and spill it out..