Lilypie Breastfeeding tickers

Monday, October 11, 2010

My baby you...

Ahaaa..

My baby you are the reason I could fly...


Haha..semalam tengok Persandingan Kayangan Dr. S.M.S. The wedding ceremony tu ada lagu Marc Anthony nih. I cakap, "sayang..lagu wedding kita" to Mr.H and he said "wedding kita tak keluar TV, plus I'm no angkasawan pun". Olololo..terharu! Hehehe. He might not be angkasawan negara but he's the father of my baby ni plus he's everything to me, my bestest friend, my shoulder to cry on, my punching bag, my heart and soul and my strength. Lagi hebat dari angkasawan kan? Hehehe. I bet he knew though I tak cakap kat dia directly.


Ok, last entry I promise nak upload gambar my lil kiddy in my tummy ni kan? Here's the baby, yang bagi i strength to face segala ke'tension'an di office ni (not always). My pillar untuk keep the positive energy in me. Just like father dia. I love you both!







So cute dari dalam tummy lagi.

Nanti keluar dari perut mommy jangan naughty-naughty tau sayang. Be good, belajar rajin-rajin, jadi someone yang better dari mommy. U can do anything that you want but do it with all your heart n make sure jangan separuh jalan tau! Hehe, sempat lagi berpesan kat si tecik ni.


I perasan something, semakin dekat dengan due, semakin I feel stronger and sayang to this kiddy. Kuat semangat walau how hard I dengar cerita orang sakit nak bersalin but everytime I look at my baby, i feel stronger! I yakin boleh deliver normal. InsyaALLAH. Doakan lah ye.






I like this picture. Nampak sgt cumel macam tgh asleep je. Tenang je tengok. Harap-harap, dah keluar nanti pun akan menenangkan hati mommy.









Owh this is the best picture. My favourite!

My baby you~

2 comments:

  1. pix baby dari tepi nampak hidung sume tu mmg best kannn. wajib pose gitu! hihihi. ;)

    ReplyDelete
  2. yup..best giler! Everytime rs mcm ttbe rindu nak tgk dia, i'll see those pictures.hehehe..

    ReplyDelete

go on and spill it out..